aku depress
at
00:38
on Sunday, 25 February 2018
salam
aku depress
aku x tau knp aku rasa mcm nie
dada aku rasa terbakar
penat nak melayan
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
▼
2018
(2)
▼
February
(2)
aku ok
aku depress
►
2017
(1)
►
December
(1)
►
2016
(1)
►
April
(1)
►
2014
(19)
►
November
(1)
►
October
(1)
►
August
(1)
►
June
(2)
►
May
(1)
►
April
(4)
►
March
(8)
►
January
(1)
►
2013
(4)
►
November
(2)
►
April
(2)
►
2011
(1)
►
November
(1)
Categories
akutakbolehtido
Diriku
kahwin
takpuashati
terlintassihati
Followers
Blogger news
Powered by
Blogger
.
Blogroll
Popular Posts
bersenang-senang..
assalammualaikum... alhamdulillah aku dapat cuti dengan tenang sepanjang seminggu nie.. tp ada satu perkara penting dalam hidup aku dalam...
Aku merasa janggal....
Assalammualaikum.... Hari nie aku keluar breakfast dengan si dy.... Aku perasan bila aku keluar org aku syg aku merasa janggal or kaku... D...
Kahwin part 6
Assalamualaikum... Hari dalam sejarah sahabat aku dah kawin dan aku mula rasa nak kahwin... Tp aku rasa aku nie dah bersedia ke untuk kahw...
Aku mcm kesunyian
Assalammualaikum.... Dah beberapa hari sejak hari aku toucing dgn si dia aku langsung tak contact si dia .... Dia pun langsung tak cont...
lama menghilang....
salam aku tau blog nie dah bersawang.... tetiba pada hari ni aku tetiba nk post something yang bermain di fikiran aku semenjak 2 - 3 hari...
Kahwin part2
Assalammualaikum... Hye... Hari nie ada suatu hal Yg aku nak kongsi... Hari ini my ex yg aku masih sayang dalam diam dah bertunang or nik...
Aku tak boleh tido part 3
Assalammualaikum.. Hye... Aku tak boleh tido sbb aku baru sahaja balik dari tgk wayang cerita need for Speed dengan Sahabat aku nie... C...
Kebuntuan
Aku masih tidak memahami apa maksud bercinta... Adakah untuk memain kan perasaan ini... Atau dialah org yang istimewa untuk aku... Betul ...
Aku masih tak paham
Assalamualaikum... Yea aku masih tak paham Knp perempuan murah sangat nak bg maruah Ko kad lelaki yg kononnya bakal laki dia... Lepas tu ...
Berjoli sakan
Assalammualaikum... Semalam aku berjoli joli sakan kat pc fair huhuhu... Mulanya aku nak ushar je kat sana tp apakan daya iman aku ...
Home
aku tak boleh tido
kahwin
terlintassihati
0 comments:
Post a Comment