Assalammualaikum.... Salam... Minggu. Nie hati ku berdebar dan hati ku ter rindu pd seseorang yg penang mencuri dan hancurkan hati ku... Dan sekarang aku dalam perjalanan ke Penang yg penuh kenangan aku bersama dy... Dulu dalam bas aku berdua dengan dy.... Tp kini aku seorang jea.... Aku berdebar debar.... Aku takut aku terkenang kisah aku dan dy bila aku sampai ke Penang ... Dan membuatkan aku menangis.... Hmmm... Aku nangis... Sbb aku dah tak bersama dengan dy lagi.... ;( ya Allah.... Jodohkan lah aku dengan isteri yg solehah... Yg membawakan aku ke syurgamu ya Allah....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
Categories
Followers
Blogger news
Powered by Blogger.
Blogroll
Popular Posts
-
assalammualaikum... alhamdulillah aku dapat cuti dengan tenang sepanjang seminggu nie.. tp ada satu perkara penting dalam hidup aku dalam...
-
Assalammualaikum.... Hari nie aku keluar breakfast dengan si dy.... Aku perasan bila aku keluar org aku syg aku merasa janggal or kaku... D...
-
Assalamualaikum... Hari dalam sejarah sahabat aku dah kawin dan aku mula rasa nak kahwin... Tp aku rasa aku nie dah bersedia ke untuk kahw...
-
Assalammualaikum.... Dah beberapa hari sejak hari aku toucing dgn si dia aku langsung tak contact si dia .... Dia pun langsung tak cont...
-
salam aku tau blog nie dah bersawang.... tetiba pada hari ni aku tetiba nk post something yang bermain di fikiran aku semenjak 2 - 3 hari...
-
Assalammualaikum... Hye... Hari nie ada suatu hal Yg aku nak kongsi... Hari ini my ex yg aku masih sayang dalam diam dah bertunang or nik...
-
Assalammualaikum.. Hye... Aku tak boleh tido sbb aku baru sahaja balik dari tgk wayang cerita need for Speed dengan Sahabat aku nie... C...
-
Aku masih tidak memahami apa maksud bercinta... Adakah untuk memain kan perasaan ini... Atau dialah org yang istimewa untuk aku... Betul ...
-
Assalamualaikum... Yea aku masih tak paham Knp perempuan murah sangat nak bg maruah Ko kad lelaki yg kononnya bakal laki dia... Lepas tu ...
-
Assalammualaikum... Semalam aku berjoli joli sakan kat pc fair huhuhu... Mulanya aku nak ushar je kat sana tp apakan daya iman aku ...
0 comments:
Post a Comment