Assalamualaikum....
Hmm.. Hari nie aku lihat status WhatsApp si dia.. Dan alhamdulillah aku perasaan sayang aku pada dia... Semakin pudar... Aku doakan kau bahagia di sana...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Categories
Followers
Blogger news
Powered by Blogger.
Blogroll
Popular Posts
-
assalammualaikum... alhamdulillah aku dapat cuti dengan tenang sepanjang seminggu nie.. tp ada satu perkara penting dalam hidup aku dalam...
-
Assalammualaikum.... Hari nie aku keluar breakfast dengan si dy.... Aku perasan bila aku keluar org aku syg aku merasa janggal or kaku... D...
-
Assalamualaikum... Hari dalam sejarah sahabat aku dah kawin dan aku mula rasa nak kahwin... Tp aku rasa aku nie dah bersedia ke untuk kahw...
-
Assalammualaikum.... Dah beberapa hari sejak hari aku toucing dgn si dia aku langsung tak contact si dia .... Dia pun langsung tak cont...
-
salam aku tau blog nie dah bersawang.... tetiba pada hari ni aku tetiba nk post something yang bermain di fikiran aku semenjak 2 - 3 hari...
-
Assalammualaikum... Hye... Hari nie ada suatu hal Yg aku nak kongsi... Hari ini my ex yg aku masih sayang dalam diam dah bertunang or nik...
-
Assalammualaikum.. Hye... Aku tak boleh tido sbb aku baru sahaja balik dari tgk wayang cerita need for Speed dengan Sahabat aku nie... C...
-
Aku masih tidak memahami apa maksud bercinta... Adakah untuk memain kan perasaan ini... Atau dialah org yang istimewa untuk aku... Betul ...
-
Assalamualaikum... Yea aku masih tak paham Knp perempuan murah sangat nak bg maruah Ko kad lelaki yg kononnya bakal laki dia... Lepas tu ...
-
Assalammualaikum... Semalam aku berjoli joli sakan kat pc fair huhuhu... Mulanya aku nak ushar je kat sana tp apakan daya iman aku ...
0 comments:
Post a Comment