Assalamualaikum....
Pagi pagi mandi air Tadah sbb air kene catu... Satu family stress sbb tak air.. Alhamdulillah Sepanjang hari nie hujan.. Dah lama hujan Dah tak turun dan malam nie hujan still turun.. Alhamdulillah... Td aku keluar makan dengan family aku kat kedai yg betul betul nampak klcc.. Yea... Pemandangan ya sngat indah.. Dengan tiada jerebu sbb hujan kan.. Tiba tiba aku teringat kat ex aku... Bagaimana lah keadaan dia sekarang.. Hmm... Aku teringat mcm mana layanan dia... Hmm aku serius masih teringat pd dia.... Adoi... Dah dah tak mo pikir... Sekarang aku kene maju terus kehidupan ini...
-Sekian-
Aku tak boleh tido Part2
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Categories
Followers
Blogger news
Powered by Blogger.
Blogroll
Popular Posts
-
assalammualaikum... alhamdulillah aku dapat cuti dengan tenang sepanjang seminggu nie.. tp ada satu perkara penting dalam hidup aku dalam...
-
Assalammualaikum.... Hari nie aku keluar breakfast dengan si dy.... Aku perasan bila aku keluar org aku syg aku merasa janggal or kaku... D...
-
Assalamualaikum... Hari dalam sejarah sahabat aku dah kawin dan aku mula rasa nak kahwin... Tp aku rasa aku nie dah bersedia ke untuk kahw...
-
Assalammualaikum.... Dah beberapa hari sejak hari aku toucing dgn si dia aku langsung tak contact si dia .... Dia pun langsung tak cont...
-
salam aku tau blog nie dah bersawang.... tetiba pada hari ni aku tetiba nk post something yang bermain di fikiran aku semenjak 2 - 3 hari...
-
Assalammualaikum... Hye... Hari nie ada suatu hal Yg aku nak kongsi... Hari ini my ex yg aku masih sayang dalam diam dah bertunang or nik...
-
Assalammualaikum.. Hye... Aku tak boleh tido sbb aku baru sahaja balik dari tgk wayang cerita need for Speed dengan Sahabat aku nie... C...
-
Aku masih tidak memahami apa maksud bercinta... Adakah untuk memain kan perasaan ini... Atau dialah org yang istimewa untuk aku... Betul ...
-
Assalamualaikum... Yea aku masih tak paham Knp perempuan murah sangat nak bg maruah Ko kad lelaki yg kononnya bakal laki dia... Lepas tu ...
-
Assalammualaikum... Semalam aku berjoli joli sakan kat pc fair huhuhu... Mulanya aku nak ushar je kat sana tp apakan daya iman aku ...
0 comments:
Post a Comment